فروشگاه اینترنتی
کارت تخفیف صدف
این روزها همه صدف کارت دارند. شما چطور؟!
درباره وبلاگ


با ما به اوج سفر کنید.

پيوندها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کارت تخفیف صدف و آدرس sadafcard.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید





نويسندگان
صدف کارت

آرشيو وبلاگ
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 19:43 :: نويسنده : صدف کارت

 

در دنیای پر رقابت امروز با گسترش روز افزون محصولات و افزایش تنوع برندهای گوناگون،سیر صعودی قیمت ها،انتخاب و خرید یک محصول کاری دشوار و وقت گیر است .

نداشتن اطلاعات کافی و کاربردی از محصولات ، نداشتن زمان کافی ، هزینه های سنگین رفت و آمد ، حمل و نقل ، پراکندگی قیمت ها و چندین دلیل دیگر باعث می شود که ما نتوانیم در اقلب موارد انتخاب صحیح و رضایت مندی از خرید محصولات مورد نیازمان داشته باشیم .

شرکت فناوران کارنتینا با بهره گیری از بهترین متخصصین در زمینه خرید و فروش ، مجرب ترین تیم طراحی و برنامه نویسی در زمینه انفورماتیک و فن آوری اطلاعات ، متعهد ترین نیروها در زمینه خدمات پس از فروش و با در اختیار داشتن فکورترین مدیران ، بزرگترین خدمت خود یعنی فروشگاه اینترنتی فروشکده را به تمام ایرانیان عزیز عرضه نموده است .

فروشکده در تمامی اقلام و شاخه های مجاز بازار کشور در بهترین برند های موجود اقدام به خدمت رسانی نموده که برخی از این شاخه ها عبارتند از :

  • لوازم خانگی
  • لوازم صوتی و تصویری
  • وسایل تزئینی و دکوری
  • TV Shop
در آینده ای بسیار نزدیک به تعداد خدمات شرکت افزوده خواهد شد .

وب سایت فروشکده شرکت کارنتینا در زمینه طراحی ، برنامه نویسی و بروز رسانی، و همچنین با در بر داشتن بیش از 180 نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش در سراسر کشور حرف اول را بین تمامی فروشگاه های اینترنتی مشابه میزند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: