کارت تخفیف صدف
این روزها همه صدف کارت دارند. شما چطور؟!
درباره وبلاگ


با ما به اوج سفر کنید.

پيوندها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کارت تخفیف صدف و آدرس sadafcard.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید





نويسندگان
صدف کارت

آرشيو وبلاگ
تير 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 19:45 :: نويسنده : صدف کارت

 

آیا کارت های تخفیف صدف تاریخ انقضا دارند؟
ثبت شده در تاریخ 1390/3/7

بله، تاریخ انقضاء کلیه صدف کارت ها یک سال بعد از تحویل آن ها به مشتریان می باشد.

. . . . . . . . . .
چگونه می توان صدف کارت را تهیه نمود؟
ثبت شده در تاریخ 1390/3/7

با مراجعه به نزدیکترین دفتر نمایندگی فروش شرکت مندرج در بخش نمایندگی های سایت و دفترچه های راهنما و تکمیل فرم های مربوطه و پرداخت مبلغ کارت می توان صدف کارت را تهیه نمود.

. . . . . . . . . .
با داشتن صدف کارت از چه خدماتی می توان استفاده نمود؟
ثبت شده در تاریخ 1390/3/5

 

از کلیه خدمات مندرج در بخش پذیرندگان سایت و دفترچه های راهنمای شرکت که در ذیل به آن ها اشاره شده، می توان استفاده نمود:

پوشاک ، مواد غذایی ،‌ رستوران ها ، خدمات خودرو ، مراکز بیمه‌ ، هتل ها ، لوازم خانگی ، مبلمان و دکوراسیون داخلی ، فرش ، خدمات ساختمانی ،‌ خدمات پزشکی و دندانپزشکی ، آرایشی و زیبایی ، خدمات مجالس ، مراکز تفریحی و ورزشی ، مراکز آموزشی ، خدمات مسافرتی ، مراکز خرید و .....

. . . . . . . . . .
صدف کارت در چه شهر هایی قابل استفاده می باشد؟
ثبت شده در تاریخ 1390/3/2

 

صدف کارت در کلیه شهرها و یا شهرستان های مندرج در بخش پذیرندگان سایت و دفترچه های راهنمای شرکت که در حال حاضر به شرح ذیل می باشند ، قابل استفاده است.
تهران،کرج، قزوین، اصفهان، نائین، یزد، میبد، اردکان، شیراز، داراب، فسا، ساری، قائم شهر، نکاء، بهشهر، بابل، بابلسر، ارومیه، تبریز
قطعاً این طرح به زودی در کل کشور پراکنده خواهد شد.

. . . . . . . . . .
در صورت عدم عملکرد صدف کارت چه باید کرد؟
ثبت شده در تاریخ 1390/3/9

می باید به نمایندگی شرکت در آن منطقه مراجعه کرده و فرم های مربوطه را جهت دریافت رایگان کارت جدید تکمیل نمود.

. . . . . . . . . .
در صورت مفقود شدن صدف کارت چه باید کرد؟
ثبت شده در تاریخ 1390/3/8

می باید به نمایندگی شرکت در آن منطقه مراجعه کرده و فرم های مربوطه را تکمیل و مبلغ 50،000 ریال به یکی از حساب های شرکت جهت هزینه های صدور کارت المثنی واریز نمود.

. . . . . . . . . .
آیا می توان رمز صدف کارت را تغییر داد؟
ثبت شده در تاریخ 1390/3/1

بله، در قسمت مربوط به تغییر رمز کلیه پایانه های فروش نصب شده در مراکز پذیرنده می توان رمز صدف کارت را تغییر داد.

. . . . . . . . . .
آیا صدف کارت قابلیت شارژ دارد؟
ثبت شده در تاریخ 1390/3/3

بله، بسته به تعرفه های قیمتی آن زمان که از طریق اخبار سایت عنوان می شود صدف کارت را میتوان شارژ نمود.

. . . . . . . . . .
آیا کارت های تخفیف صدف بیمه هستند؟
ثبت شده در تاریخ 1390/3/4

بله، کلیه کارت ها تحت پوشش بیمه مسئولیت نزد شرکت بیمه ایران می باشند.

. . . . . . . . . .
در صورت تخطی پذیرنده جهت ارائه خدمات چه باید کرد؟
ثبت شده در تاریخ 1390/3/4

شرکت در راستای جلب رضایت و حمایت مشتریان خویش شماره تلفنی به دارندگان صدف کارت اعلام مینماید تا چنانچه شکایتی از اماکن پذیرنده داشته باشند شرکت را مطلع نمایند ، شرکت نیز به محض دریافت شکایت مشتری خویش اقدام به پیگیری موضوع و در صورت اثبات امر، اقدام به فسخ قرارداد و خارج نمودن نام آن پذیرنده از لیست فروشگاه ها و فک دستگاه کارتخوان از مکان مزبور می نماید.

. . . . . . . . . .
بستن قرارداد پذیرنده چه سودی دارد؟
ثبت شده در تاریخ 1390/3/5

نصب پایانه فروش شرکت صدف در مراکز پذیرنده و درج نام و نشانی و شماره تماس آن پذیرنده در دفترچه ها و سی دی‌ های راهنما و سایت رسمی شرکت به صورت رایگان این امکان را برای پذیرنده ایجاد می‌نماید تا بتواند از شبکه عظیم مشتریان صدف کارت استفاده نموده و علاوه بر مشتریان خود از بازار بزرگ مشتریان این شرکت نیز بهره‌مند شود. این امر باعث رونق روزافزون کسب و کار آن پذیرنده شده و همچنین بابت تراکنش‌های تخفیفی که در آن مرکز انجام می‌شود و شرکت به صورت آنلاین آن ها را مشاهده می‌نماید به آن پذیرنده امتیازی داده می‌شود که می‌تواند در قرعه‌کشی‌های مربوطه حضور به عمل رساند و از جوایز نفیس و ارزنده بهره‌مند گردد.

. . . . . . . . . .
جهت بستن قرارداد پذیرنده و قرارگیری در لیست پذیرندگان چه اقدامی باید نمود؟
ثبت شده در تاریخ 1390/3/6

مراجعه و یا تماس با نزدیکترین نمایندگی شرکت، مراجعه و یا تماس با دفتر مرکزی شرکت، تکمیل کردن اینترنتی فرم پذیرنده موجود در بخش پذیرندگان سایت شرکت.

. . . . . . . . . .
مراجع راهنما و اطلاع رسانی در مورد صدف کارت چه هستند؟
ثبت شده در تاریخ 1390/3/7

سایت رسمی شرکت   (www.sadafcard.com) به عنوان بهترین مرجع ، دفترچه های راهنما ، نمایندگی های شرکت، دفتر مرکزی شرکت.

. . . . . . . . . .

 

 
یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 19:43 :: نويسنده : صدف کارت

 

در دنیای پر رقابت امروز با گسترش روز افزون محصولات و افزایش تنوع برندهای گوناگون،سیر صعودی قیمت ها،انتخاب و خرید یک محصول کاری دشوار و وقت گیر است .

نداشتن اطلاعات کافی و کاربردی از محصولات ، نداشتن زمان کافی ، هزینه های سنگین رفت و آمد ، حمل و نقل ، پراکندگی قیمت ها و چندین دلیل دیگر باعث می شود که ما نتوانیم در اقلب موارد انتخاب صحیح و رضایت مندی از خرید محصولات مورد نیازمان داشته باشیم .

شرکت فناوران کارنتینا با بهره گیری از بهترین متخصصین در زمینه خرید و فروش ، مجرب ترین تیم طراحی و برنامه نویسی در زمینه انفورماتیک و فن آوری اطلاعات ، متعهد ترین نیروها در زمینه خدمات پس از فروش و با در اختیار داشتن فکورترین مدیران ، بزرگترین خدمت خود یعنی فروشگاه اینترنتی فروشکده را به تمام ایرانیان عزیز عرضه نموده است .

فروشکده در تمامی اقلام و شاخه های مجاز بازار کشور در بهترین برند های موجود اقدام به خدمت رسانی نموده که برخی از این شاخه ها عبارتند از :

  • لوازم خانگی
  • لوازم صوتی و تصویری
  • وسایل تزئینی و دکوری
  • TV Shop
در آینده ای بسیار نزدیک به تعداد خدمات شرکت افزوده خواهد شد .

وب سایت فروشکده شرکت کارنتینا در زمینه طراحی ، برنامه نویسی و بروز رسانی، و همچنین با در بر داشتن بیش از 180 نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش در سراسر کشور حرف اول را بین تمامی فروشگاه های اینترنتی مشابه میزند.

 

 
یک شنبه 5 تير 1390برچسب:شرکت صدف, :: 19:42 :: نويسنده : صدف کارت

 

با پیشرفت روزافزون علم و تکنولوژی در عصر پر رقابت حاضر خصوصاً در سیستم‌های مالی و پرداخت‌های الکترونیکی ، شرکت صدف طرح پویش پارسیان طی اقدامی یکپارچه در اولین فاز فعالیتی خود با استفاده از جدیدترین سیستم‌های شبکه مخابراتی و الکترونیکی و با بهره‌گیری از برترین مهندسان و متخصصین کشور و بازارسازی طرح‌های خدمت رسانی روز دنیا و گردهمایی بازاریابان و مدیران فروش مجرب و با در برداشتن شبکه گسترده مشتریان و انعقاد قرارداد با برجسته‌ترین مراکز خدماتی، رفاهی، پزشکی، فروشگاهی و ورزشی در سراسر کشور، گامی بزرگ در راستای ارتقاء توان خرید و اعتلای سطح معیشت خانواده‌ها و گسترده‌سازی بازار مشتریان فروشگاه‌های مرتبط برداشته است تا بتواند سر منشأ خدماتی بی نظیر برای آحاد جامعه بوده و به هم‌میهنان گرامی جهت برقراری چرخه اقتصادی کارآمد و پویا کمکی شایان بنماید.

در راستای تحقق این هدف بزرگ و آغاز برنامه‌های چندگانه شرکت با توجه به شرایط بحران اقتصادی درسراسر جهان و نامگذاری رهبر معظم کشورمان برای سال 1390 تحت عنوان سال جهاد اقتصادی، مدرن‌ترین، قدرتمندترین و گسترده‌ترین شبکه تخفیف سراسری کشور را پایه‌ریزی نموده ایم و اولین محصول فاز نخست فعالیت‌مان به نام «صدف کارت» را پس از ماه‌ها تلاش مستمر ، کارشناسی ، ارزیابی نخبگان و همکاری با برترین اتوماسیون‌های صنعتی، نهادها، ‌ارگان‌ها و سازمان‌های داخلی ارائه می‌نماییم.

با توجه به اینکه این طرح در سطح ملی پیش بینی گردیده است لذا در آینده ای نه چندان دور کل میهن اسلامی عزیزمان را تحت پوشش قرار خواهیم داد بطوریکه دارنده صدف کارت در هر محدوده ای قصد خرید و یا استفاده از خدمات را داشته باشد بتواند از مزایای صدف کارت بهره مند گردد. هچنین از جمله اهداف اصلی شرکت در فازهای بعدی توسعه طرح در کشور های همسایه و حاشیه خلیج فارس می باشد .

امید است بتوانیم در این دهه پایانی قرن حاضر همه ساله، با توجه به نیازهای روز، در فازهای مختلف شرکت خدماتی نوین، ارزنده و درخور مردم با اصالت ایران‌زمین قرار دهیم.